Featured

Search This Blog

Από το Blogger.

Popular

Χιονοπτωση στο blog σας

Share it:

snow-storm-effect-bloggerHello bloggers..) Κοντεύουμε τα Χριστούγεννα, και όλο σκεπτόμουν και ακόμη σκέπτομαι τι να σας ετοιμάσω για την νέα χρόνια έχω πολλά στο μυαλό μου αλλά δεν προλαβαίνω να τα κάνω όλα, έχω πολύ καιρό να γράψω κάτι και αυτό επειδή ετοιμάζω καινούργια πράγματα για σας.
Σήμερα  έχω ένα καλό gadget για όσους θέλουν να προσφέρουν στους επισκέπτες τους  γιορτινή διάθεση σας έχω Χιονόπτωση στο blog σας, παρόμοιο με αυτό που έχω και εγώ.
Το μόνο που έχετε να κάνετε για να το προσθέσετε στο blog σας είναι το εξής:


1) Προσθήκη Gadget
2) Html/javascript
3) Επικόλλησή του κώδικα
4) Αποθήκευσή

Κώδικας:

<script src="http://yourjavascript.com/25223141921/snowstorm-min.js"></script>
<!--www.lefta4you.blogspot.com—>

Απολύστε το λοιπόν..)

Share it:

Blogger widget

Post A Comment:

0 comments: