Featured

Search This Blog

Από το Blogger.

Popular

Θερμικος πινακας της google adsense

Share it:

Καλημέρα bloggers, των τελευταίο καιρό λαμβάνω παρά πολλά email με την εξης ερώτηση: που να βάλω της διαφημίσεις google adsense για να έχω περισσότερα κλικ και εννοείται περισσότερα κέρδη, επειδή έχω ασχοληθεί παρά πολύ με το συγκεκριμένο θέμα και έχω μεγάλη εμπειρια γιατί έχω κάνει παρά πολλά τεστ, να αναφέρω επίσης πως σε παρά πολλά site στα όποια μου είχε ζητηθει να κάνω seo και ανάλυση της ιστοσελίδας είχα πετύχει μέχρι και 65% αύξηση κερδών από την google adsense.

Θα σας πω πως κανονικά για την κάθε ιστοσελίδα και για την κάθε θεματολογία θα πρέπει να γίνεται μια ξεχωριστή ανάλυση, δηλαδή θα πρέπει να παρακολουθήσουμε το τι ακριβώς κάνουν οι επισκέπτες στην ιστοσελίδα μας και μετά να προσαρμόσουμε της διαφημίσεις σε τέτοια σημεία όπου η ψυχολογια του επισκέπτη επηρεάζεται και κάνει κλικ.

Από εκεί και περά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε των παρακάτω θερμικό πινάκα και γενικώς να προσαρμόζεται της διαφημίσεις σας με κυκλικό τρόπο στο blog σας
.

Όση το εφαρμόσετε παρακαλώ πολυ να μας πείτε εάν είδατε διάφορα στα έσοδα σας.

Share it:

google

Post A Comment:

2 comments: