Featured

Search This Blog

Από το Blogger.

Popular

Βελτιστοποίηση του blog στης μηχανές αναζητήσεις Seo optimization

Share it:

καλησπερίζω  όλους τους φίλους και αναγνώστες του blog μου.
Σήμερα θα σας μιλήσω για το πως μπορούμε να βελτιστοποιήσουμε το blog μας στα μάτια των μηχανών αναζητήσεις άλλα και στα μάτια των επισκεπτών για να γίνω ποιο σαφής αυτό θα μας βοηθήσει να τραβήξουμε των επισκέπτη στο blog μας.

Πιστεύω πως όλοι θα συμφωνήσετε πως όταν κάποιος ψαχνη κατι στο google δεν τον ενδιαφέρει το όνομά της ιστοσελίδας που θα επισκεφτεί άλλα εάν αυτή η ιστοσελίδα περιέχει κάποιο άρθρο σχετικό με αυτό που ψάχνει, το blogger έχει ως στάνταρ στης ρυθμίσεις του να δείχνει πρώτα των τίτλο της σελίδας μας και μετά το τίτλο του άρθρου, τώρα θα μου πείτε και τι έγινε μια χαρά είναι.....!!
κατά την δίκια μου γνώμη πάντα αυτό είναι ένα πολύ μεγάλο λάθος
ας δούμε λίγο της παρακάτω 2 εικόνες για να καταλάβουμε την διάφορα..



change-title-tags-sr-cchange-title-tags-sr-i

Γράψαμε την λέξη Ιmage reflection generator όπως βλέπετε στη πρώτη εικόνα μας βγάζει πρώτα των τίτλο της αναρτήσεις και μετά των τίτλο της ιστοσελίδας.. και αυτό είναι και το σωστό,
ενώ στην δεύτερή εικόνα μας βγάζει πρώτα των τίτλο της ιστοσελίδας και μετά των τίτλο της αναρτήσεις εσείς ποιο θα πατούσατε εάν ψάχνατε την συγκεκριμένη φράση.???

Θα απαντήσω στην θέση σας και θα σας πω πως τα στατιστικά δείχνουν πως το 77% των ανθρώπων πατάνε στο πρώτο επειδή τα μάτια τους βλέπουν στην πρώτη φράση ακριβώς αυτό που ψάχνουν..

Προστίθεμαι να σας κάνω εγώ ο ίδιος την αλλαγή αυτή στο blog σας έτσι ώστε να εμφανίζετε πρώτα ο τίτλος της αναρτήσεις σας και μετά ο τίτλος της ιστοσελίδας σας.

Κόστος ενσωματώσεις ειδικών κωδίκων που θα κάνουν αυτήν την αλλαγή είναι  10 ευρώ

Τρόποι πληρωμές;

1) Paypal
2) Τραπεζική κατάθεσή

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μου μέσω;

EMAIL: aris281084@hotmail.com
SKYPE: arisgev

Share it:

Η ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΟΥ

Post A Comment:

0 comments: